27 augusti, 2008

Trött, tröttare, tröttast...

känner jag mig. Pushar mig själv som vanligt alltför hårt när det gäller jobb. Har så många bollar i luften samtidigt nu att jag blir alldeles yr. Det är inte heller några lätta uppdrag jag lirar med. Hjärnan får verkligen göra sitt och jag är tokglad åt min envisa läggning. Utan uthållighet hade jag inte kommit långt i den här branschen.

Att vara perfektionist är tufft också. Ribban ligger högt och intentionen är att nå molnen snarare än trädtopparna. Men när man väl är framme är det så härligt - då kan man njuta av prestationen! Ett tag... tills det är dags för nästa utmaning.

Gudarna ska dock veta att jag nu har häcken full och gärna skulle ta ett break. Och jag som nyss börjat jobba efter sommaruppehållet! But who am I to complain? Jag ser mitt företagande som ett privilegium och en ynnest!

Inga kommentarer: