15 februari, 2008

Vad tyder det på?

Jag har en besöksräknare knuten till den här bloggen. Där kan jag dels se hur många som besöker min sajt, dels härleda varifrån besökarna kommer. Många hittar bloggen via min företagsdomän eller dyker direkt in utan omväg.

Men jag ser också att jag har en hel del ströbesökare. Sådana som letar efter någon eller något på en sökmotor och så kommer Ordpilots blogg upp som ett alternativ.

Jag har roat mig med att se vilka sökord som använts den senaste veckan. Alltså vad folk har letat efter när de browsat in hos mig. Ganska intressant faktiskt. Och nästan lite skrämmande, det är inte direkt några "viktiga och intelligenta" fenomen som sökts. Tro vad det säger om min blogg...

  • feber skidtävling
  • alla hjärtans dag flashback
  • orre
  • har jag för höga krav på min man?
  • brandur
  • 80-tal frisyr
  • floskelbingo
  • Nordingråskolan
  • dansband
  • "anders lundin" nöjd
  • visdomsord nalle puh
  • bengt lindström
  • nageltorkare apa
  • aldrig mörda på en lördag

Mest oroväckande är väl "har jag för höga krav på min man"!!! Det har jag inget minne av att jag skrivit om. Krav på min man, det får han ha själv!

Inga kommentarer: