30 oktober, 2007

Är jag oglamorös?

Bloggar, bloggar så långt ögat kan nå. Läste en intressant artikel om den politiska bloggen som fenomen i DN och det faktum att det "nya mediet" inte har så stor genomslagskraft som man först trodde.

Politiska bloggar har dock fördelen att de vill säga någonting, leverera ett budskap. Fråga mig inte vad jag vill med den här skapelsen - den är alltför ung för att ha fått möjlighet att utkristallisera sig. Mest troligt handlar det dock bara om min egen privata egotrip och önskan att bli sedd.

Men så finns det ju sådana här bloggar också http://www.lipglossbitch.se/. Eller kolla in http://www.stureplan.se/frame.php?main=/blogs/elin.

Jag fattar ingenting! Dagens outfit! Jojo, då är livet stort och innehållsrikt. Det värsta är att det är mängder av folk som läser och kommenterar sådant här dravel.

Usch, vad jag är tråkig! Inte det minsta glamorös!

1 kommentar:

Anonym sa...

LipGloss Bitch har funnits i två och ett halvt år, jag har stort nöje av att driva den bloggen och jag har en stor skara trogna läsare som uppenbarligen också har nöje av den.
Varför skulle mitt liv vara mindre innehållsrikt för att jag väljer att skriva om smink framför nåt annat? Jag skulle kunna använda precis samma formulering under "om mig" som du har på din blogg med undantag för tvåbarnsmor.