09 mars, 2009

Back to normal

Festen är över, lovet är slut och gästerna har rest hem. Efter en veckas intensivt umgänge med familjen känns det dock ganska skönt att vardagen åter infinner sig. Jag trivs bra med min stilla lunk i livet.

Helgens höjdpunkt var annars vinterfesten i Kramfors. Det formligen kryllade av folk på stan, jag har nog aldrig sett så många människor i centrala Kramfors samtidigt. Riktigt roligt för arrangörerna att uppslutningen blev så god.

Men jag undrar över en sak. Var fanns alla människor från Höga Kusten? Det var inte många jag såg. Trist att man inte kommer när det för en gångs skull arrangeras något trevligt. Vi som bor i Höga Kusten måste börja se Kramfors kommun som en enhet. Hur gärna vi än vill klarar vi oss inte ensamma!

Därför var det extra kul att en av huvudattraktionerna kommer från Ullånger. Skotertrixarna Frosty Demons gav prov på hisnande mod!


1 kommentar:

Sus sa...

Jag vet om ganska många som var i Kramfors just på detta evenemang, och de var här i från byn, ingen ville väl missa Frosty Demons!

Själv så var vi inte krya i familjen så det blev en krya på sig helg här hemma med myspys i soffan! Vi vuxna individer här hemma hade huvudvärk och nackont hela helgen, förmodligen kom det med förkylningen då vi båda hade likadant!

Har faktiskt fortfarande ont i axlarna då jag har en massa senknutor som är i behov av en massör!


Kram Sus