04 november, 2008

Hektiskt värre

Pust! Min dag har inte haft många döda stunder. När jag tänker efter, faktiskt inga. Så här har den sett ut:

05.30 - väckarklockan, dvs mobilen, ringer.

06.03 - utgång för sju kilometers joggning. Skönt! Det gick bättre än väntat trots förkylning i kroppen.

07.00 - en snabb dusch.

07.45 - frukost bestående av en skål müsli och två mandariner. Fast inte ihop...

09.00 - affärsmöte i Ullånger.

11.15 - mötet avslutas och jag åker i ilfart hem för att kasta i mig lunch.

12.00 - infinner mig på Järnsta för att jobba några timmar.

17.00 - slutar jobba, åker hem.

18.00 - handlar lite på ICA och skjutsar sonen till skidträningen. Han är förkyld och ska inte träna, men måste prova ut en ny överdragsdress.

18.20 - åker vidare till Salsåker för att hämta son nr 2.

18.45 - kommer hem. Ska bjuda på lunch i morgon och ställer mig därför och tillverkar hemgjord glass.

20.00 - börjar på detta inlägg som snart ska ta slut för att övergå i sänggående och en god bok.

Summa summarum - inte många döda punkter. Men jag klagar inte. Affärsmötet hade den positiva effekten att jag åkte dit för att prata om ett uppdrag och for därifrån med två nya jobb. Det ena av dessa är ett större uppdrag och det känns verkligen som en fjäder i hatten att jag lyckades lägga den vinnande offerten på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul för dig. Det kostar på att ligga på topp. Jag var mest imponerad av att du sprang 7 km kl. 06.00!!!!! Hallåååå! Skönt!!!??? Fast jag är nog mest avundsjuk om jag ska vara helt ärlig. Ha dé bra! Vivi