12 november, 2008

Trägen vinner

Himmel och plättar, så trött jag är! Och samtidigt så nöjd med mig själv! Det är en underbar känsla.

För varje gång jag ska designa en ny hemsida stöter jag på nya uppmaningar. Att knäcka dessa nötter tar en massa tid och energi, men när väl frågetecknen är utredda känns det gött! Jag kan bara klappa mig på axeln och utbrista: "Bravo Ann-Cathrin, du är ta mig sjutton jätteduktig!"

Det är underbart att ha ett sådant utvecklande jobb som jag har. Än en gång kan jag bara konstatera att jag är en ytterst priviligerad kvinna. Jag jobbar med det jag tycker är allra roligast. Idag har jag också träffat tre kvinnor från Kramfors kommun och arbetsförmedlingen som påbörjat ett spännande samarbete. Om detta ska jag berätta i nästa nummer av Nästa Kramfors nyhetsbrev. Det är kul att det händer så mycket positiva saker i Kramfors!

Inga kommentarer: