09 december, 2008

Veckans Fototriss: Siffror

Veckans utmaning i Fototriss är siffror. Mina bilder får spegla morgnarna hemma hos mig just nu. Varje morgon tänder jag och pojkarna ett ljus och tittar på adventskalendern. Grabbarna öppnar också sina chokladkalendrar, det är tradition att de får sådana av sin mormor. 13-årige Anton börjar växa ifrån tv-kalendern, men godisditon tackar han inte nej till. 07.37 väntar skolbussen, så vid min sista bild börjar arbetsdagen.

Mysigt? Jo, det är det. Det har sina fördelar att jobba hemifrån!

Här hittar du andra fototrissare.






7 kommentarer:

Amonazon sa...

Verklig julkänsla i dina första 2 bilder. Den första värmer mest.
/Mona

jeanette//photogalen sa...

Andra bilden på kalendern tyckte jag om..

Emma sa...

Bara för att jag inte har någon kalender blir den färgglada andra bilden min favorit :)

Anonym sa...

Din första bild blir min favorit här hos dig idag.
Kramis

Anonym sa...

Ljuset blir min favorit..har också ett sifferljus på min triss. Milla

Anonym sa...

Min favorit blir ditt fina datumljus! Hoppas att du får en bra dag! =) /maria_6909

Susanne Lindén sa...

Fina trissbilder! Tvåan blir favoriten.
Ha det gott!