16 januari, 2008

Jag fick ett mejl...

Idag fick jag ett mejl från en kompis. Så här lyder en del av det:


"Det tog tid att hitta din blogg, faktiskt den enda och första som jag har upptäckt. Och nu MÅSTE jag gå in varje dag för att se vad du skriver. Jag tycker det är kul att följa dig om alla olika saker, smått som stort, mycket för att jag känner dig.


Tack vare ditt tips om nagelblåsaren, apan, blev det ett lyckat inslag i paketleken på julafton. Tack vare din blogg!

Vi har alltid en paketlek på julafton bland de vuxna. Alla köper ett paket för max 50 kr. Och istället för att köpa ljus på Dollar så kollade jag på hemsidan, coolstuff. (tips från din blogg). Vi köpte alla 4 paket som skulle ingå i paketleken därifrån + lite till! Jättekul hemsida med naturligtvis onödiga saker men uppskattade i en paketlek. Naturligtvis blev det "bråk/huggsexa" om blåsapan, och det var ju syftet. Den hamnade till slut i Binböle till tjejernas förtjusning!!! Det blev många målade naglar under julhelgen!!"


Så här kommer den då i repris: Blåsapa Nageltorkare! Häftigt att mitt skämtsamma och lite ironiska inlägg kunde bereda en hel familj nöje!



Inga kommentarer: