27 september, 2008

En av alla dessa listor

Dagens vill ha: En hink nyplockade lingon för att koka till sylt. Jag vet, trååååkigt svar. Väldigt vuxligt.

Dagens klädsel: Mjukiskläder för hela slanten.

Dagens frisyr: Ja du, det gamla vanliga rufset. Borde göra nåt åt min stil faktiskt.

Dagens händelse: Hmm, not much. Leo var här och plockade äpplen åt grisarna, gills det?

Dagens låt: Money, money, money. Har betalat räkningar idag och jämarns så fort pengarna flyger iväg.

Dagens planer: Äh, va fan, dan är ju snart slut (22.48 piiiip). Ska slagga nu.

Dagens saknad: Tittade i fotoalbum och saknar tiden från när mina barn var riktigt små. De växer fasligt fort nu.

Dagens dummaste: Att Brynäs toppar elitserien? Nej, nej, nej... så törs jag inte svara med 2,5 brynäsare i familjen. Den halva är minstingen som velar mellan Gästrikelaget och Modo. Dummaste får i så fall bli rubriken "Cybersex ger depression" på Expressens hemsida. Suck! Orkar inte ens läsa artikeln.

Dagens sjuka: Min rygg strejkar lite. Måste snart skaffa mig ett höj- och sänkbart arbetsbord.

Dagens drog: Ett glas rödvin. Åsså lite ost och kex samt egna vindruvor från växthuset.

Dagens roligaste: När Anton tog på sig sina nyinköpta rullskridskor och rejsade runt på nedervåningen. Med dem på blev han till och med längre än sin far och fick nästan ducka i dörröppningarna.

Dagens favorit: Salami på en tunnbrödmacka, mums!

Dagens köp: Nada, har inte varit i närheten av en affär.

Dagens godis: Jordnötter

Dagens humör: Glad

Dagens ord: Aloha!

Inga kommentarer: