09 september, 2008

Summering

Imorgon (idag för er som läser detta på onsdag) kan visst jorden gå under! Läs själva HÄR!
Det gäller därför att summera vad man gjort denna sista dag.
Få se...

* jag har släppt en ny hemsida jag jobbat på ett tag. Uppdragsgivare är nätverket KlöverDam i Örnsköldsvik. Kika på http://www.kloverdam.org/

* jag har jobbat och haft kul med barnen på Föräldrakooperativet Järnstagården.

* jag har träffat min grannar som kommit hem från sin resa till Småland där de gifte sig i lördags. Vi hade inte möjlighet att åka ned till vigseln, men jag hade skrivit ett tal som deras toastmaster läste upp. Talet föll brudparet i smaken och jag fick en ros samt en flaska bubblande rosé som tack (jorå, tacket gällde nog djurpassningen också).

* jag har varit på biblioteket med min yngste son och lånat böcker. Det är mysigt!

Summa summarum känns det som om jag ligger på plus idag.
Livet är just nu en enda stor vinstlott!





Inga kommentarer: