04 september, 2008

Nostalgitripp

Alla ni som var i tonåren under tidigt 80-tal, håll i er nu. För här kommer en riktig nostalgitripp! I alla fall om du är tjej! Åh, vad jag älskade detta program! Jag var fast besluten att bli som Coco - snygg och framgångsrik. Och Leroy, hur läcker var han inte. Och Bruno så gullig! Doris så rolig!

Sång och musik var en stor del av hela min uppväxt, tyvärr har jag tappat bort det nu. Fast jag kan bli så sångsugen att jag nästan dör. Då får man vråla lite i bilen eller hemma i ensamheten i köket.

Men nu - check it out! Höj volymen, flickor!




Ni kommer väl ihåg den här filmen?



För att inte tala om den här...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha dom där låtarna känner till och med jag igen, dom är faktiskt bra ju! :) /Sofia.

Ann-Cathrin sa...

Ja du ser, din moster är inte sååååå antik... /AC