15 september, 2008

Vet mitt värde i pengar

Den här bloggen är värd sin vikt i pengar! 3 737 kronor för att vara exakt. Det har jag fått reda på av bloggvärdemätaren http://www.bloggvarde.se/.

Småpengar jämfört med många av de bloggar jag brukar besöka. En av mina favoriter är Ninni Schulman som skriver på http://blogg.alltombarn.se/ninni/. Hon är en av många bloggare i familjen Schulman och enligt mitt tycke den allra duktigaste. Och roligaste. Med små medel sätter hon ofta huvudet på spiken. Igenkänningsfaktorn är stor.

Den som leder bloggvärdeligan är Carl Bildt. Hans Alla Dessa Dagar (värde 2 539 481 kr) har jag faktiskt aldrig besökt, men jag ska nog göra det nu. Vad i hela fridens namn kan han skriva om som gör honom så stor? Jag menar, en moderat... Fast allvarligt talat är det roligt att en politikerblogg ligger i topp, det känns skönt att inte "bimbobrudarna" med sina modebloggar tagit över cyberrymden helt. Bådar gott för framtiden med lite mer allvar och mindre outfit.

Tjingeling!

Inga kommentarer: