30 januari, 2009

Det regnar manna!


Kan ni tänka er - jag är miljonär! Jag har vunnit TVÅ MILJONER DOLLAR på ett lotteri jag inte visste att jag deltog i. Och det härliga är att det faktiskt inte är första gången. Jag har vunnit många miljoner genom åren. Läs bara här:

Upon the conclusion of our recent e-lottery draws, your email address was selected from an exclusive list of 150,000 email addresses generated from an internet resource database. You are therefore to receive a cash prize of $ 2,000,000. (Two Million United States Dollars).

Bara att casha in då. Förlåt, vad säger du? Är allt en bluff?
Nämen, det kan jag väl inte tänka mig! Det är ju fult att luras!
Det har mamma sagt.

Så nu väntar jag bara på det ovan nämnda cash prizet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Ann-Cathrin försök vara lite positiv! Nu är du väl mer än tillåtet negativ..ibland vinner man faktiskt några miljoner..skicka du in ditt kontonummer.
Och fortsätt din anti-Jante krigföring!! Det behövs!
Mer " skryt" glädje och beundran över våra barn, varandra och oss själva.