27 februari, 2009

Tvättmaskinen mitt nya nöje

Är det nån fler än jag som börjar bli urless på de tv-program som står till buds på fredagkvällar. Jag älskar På Spåret och sörjer att det nu är slut. Därför nästan dog jag när jag såg vad som börjar ikväll - Så ska det låta... Men så trist att SVT ska tjata och tjata ihjäl ursprungligen bra program. Så ska det låta var roligt de första 10 åren, nu är det bara en upprepning fredag efter fredag. Jag menar, hur många gånger har vi inte hört Proud Mary, Dancing Queen och Smoke on the Water av så kallade kändisar. Karaoke är roligast att utöva själv...

Som tur var har jag något annat att utforska ikväll. Vi har precis fått hem vår nya tvättmaskin och den har så många olika finesser att jag nästan brinner av iver att prova dem alla. Kanske blir jag sittande framför den glänsande vita maskinen och njuter när den tystlåtet snurrar runt, runt, runt... Det är underhållning för en kvinna som under några veckor trott att SAS landat med ett reaplan i vår toalett varje gång det var dags för centrifugering.

För er alla som inte har lika roliga saker för er och som vill ha nåt kul att kika på ikväll kan ju titta på den här gamla godingen. Hade skam till sägandes glömt bort den lille klassiske gubben.

2 kommentarer:

Sus sa...

Hallå på dig!

Kul att du också bloggar!!!
Linus på linjen är en favorit!

Kram Sus

Anonym sa...

HäRLIGT FÅ SKRATTA!
Ann