29 november, 2007

Sånt man inte visste att man saknade

Häromdagen åkte jag bil med en god vän. Vi pratade om allt möjligt och kom av någon anledning in på reklam. Hon berättade om ett flersidigt reklamblad hon en gång fått som var fyllt av de mest "fantastiska" ting. Till och med saker som hon inte existerade och som hon aldrig trott att det fanns behov av.

En sådan sak var nagellackstorkaren. En liten manick med en fläkt dit man stoppade sina nymålade naglar och - voilá - några sekunder senare kunde man ståta med eleganta damiga fingrar.

Jag hade heller aldrig hört talas om en sådan tingest. Än mindre känt behov av något liknande. (Jag målar nämligen aldrig naglarna...)

Döm om min förvåning när jag vid en slösurfning på nätet råkade hitta en BLÅSAPA NAGELTORKARE!










Amazing, eller hur? Eller ska man säga Fucking unbelievable? Äh, det räcker med Remarkable, tycker jag.

Läs mer om Blåsapan och andra roliga saker på http://www.coolstuff.se/

Inga kommentarer: